2012. október 23., kedd

90. rész-Cetlik.o_O :$

*Dina*
Reggel mikor felkeltem a kórházban, Dan ott volt mellettem.
-Jóreggelt!-köszönt.
-Neked is!-mondtam.
-Hogy aludtál?
-Rémesen! Amúgy...ömm...Liam hol van?-kérdeztem.
-Elment...megveszi a gyógyszereket.
-Ahhaa...Figyelj Danielle! Megtennél nekem valamit? Még korán van és most kellene!-mondtam.
-Persze!! Mondd, miaz?
-Arról lenne szó hogy írok egy pár cetlit és odaadom a lakáskulcsaimat, neked pedig a cetliket be kellene tenned a konyhánkba és Niall mellé az ágyba. Összetörhetsz mellette egy vázát akkor sem kel fel!-mondtam.
-Rendben! Van nálad papír és toll?-kérdezte.
-Ömm..nincs de már meg vannak írva.-mondtam.
-Okés! Akkor add, mondd meg hogy melyiket hova és megyek is!-mondta.
-Hát...amin az '1.' van az meg az ágyára, amin a '2.' az megy az éjjeli szekrényre és amin a '3.' van az pedig a konyhaasztalra.-mondtam és odaadtam Daniellenek a cetliket és a kulcsokat.
-Én akkor..megyek! Majd nemsokára jövök!-mondta és elindult.
Én pedig csak vártam és nemsokára jött Liam is. Meghozta a gyógyszereket és hozta a zárójelentést is, szóval irány haza. Mármint..ömm...Liam és Danielle házába. :)

*Danielle*
Elmentem Niall, Jess és Dina házához és teljesítettem a feladatomat. Niall éppen aludt és kicsit horkolt is. Jess pedig a kanapén feküdt, egy doboz csokis jégkrém kíséretében és a szája tiszta csoki volt. Vajon mi történhetett vele?! Áhh...biztos fiú ügy.
Éppen kiléptem az ajtón mikor jött egy SMSem Liamtől.
-"Szia szivem! Már itthon vagyunk! Siess haza! puszi Liam xx"
Elmosolyodottam és elindultam haza.

*Niall*
Mikor felkeltem nem tudom miért de olyan volt mintha Dina itt lett volna. Kikeltem az ágyból és éppen meg akartam ágyazni mikor észrevettem Dina oldalán egy cetlit. Különös...lehet hogy Jess elment valahova és csak üzenni akart? :OOOO NEM!!!! Dina írta...:$ De hiányzik! :/
-"Niall! Először is jó reggelt! Szeretnék...nagyon szeretnék most ott lenni melletted de nem lehet sajnos.! Most még nem árulhatom el hogy miért jöttem el itthonról de idővel meg fogod tudni! Szeretlek és nagyon hiányzol! Dina xx"
Könnyezni kezdtem és elindultam az éjjeliszekrényem felé hogy a fiókjába beletegyem ezt a cetlit de akkor találtam még egyet.
-"Szivem! Nagyon vigyázz magadra és Jessre is! Ne aggódj miattam és legfőképpen ne gondolj hülyeségekre! Danielle és Liam vigyáznak rám! Hamarosan látjuk egymást! Szeretlek! Dina xx"
Még jobban könnyezni kezdtem és már csak pacákat láttam. Éhes voltam ezért kimentem a konyhába. A nappaliban megláttam Jessicát ahogy aludt és közben ott a fagyi a kezében és tiszta maszat..XD Értelmes lányom van nekem! :'D
Kitettem a tejet, a müzlit és a kakaót az asztalra és megint találtam egy cetlit.
-"És ne feledd! Bármi is történjék...én mindig veled leszek és átsegítelek mindenen! Bármit megtennék érted szerelmem! Nagyon nagyon nagyon szeretlek!!! Dina..xx"
Mostmár kikészültem. Ráborultam az asztalra és zokogni kezdtem. Nem tudom miért kínoz, de remélem még ma vagy holnap megtudom hogy miért ment el...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése