2012. október 13., szombat

79. rész-Átcuccolás

Este 8kor, percre pontosan Jess és Lisa hazaértek.
-Na sziasztok! Milyen volt a mozi és a buli?-kérdeztem.
-Megmondtam Mikenak hogy tetszik nekem. De kiderült hogy van barátnője. Amúgy minden jó volt!-mondta Jess.
Felment de Lisa maradt.
-Dina...ömm..nem is tudom hogy kezdjem...-kezdte Lisa.
-Mondd csak nyugodtam!-mondtam.
-Hát...hogy...nem lenne-e baj...haaaa...ide...költöznék?-kérdezte.
-Persze hogy nem baj! De megtudhatnám hogy miért? Nem jó otthon vagy mi?-kérdeztem.
-Hát...anyám szerint én csak nyűg vagyok a nyakukon.-mondta és lehajtotta a fejét.
-Értem. Akkor...átcuccoljunk most gyorsan?-kérdeztem.
-Hát..ha nem baj!-mondta.
-Dehogy baj! Gyerünk.!-mondtam és elindultunk.
Odaértünk Lisáékhoz. Nem laktak messze, kb. 5-6 házzal arrébb. Bementünk Lisáékhoz, az anyjáék már aludtak. Lisával felmentünk a szobájába és összepakoltuk a cuccait.
-Figyelj Lisa! Én átviszem a cuccaidat, te addig írj egy levelet hogy átjössz hozzánk! Majd ha kész vagy akkor gyere.-mondtam.
-Okés!-mondta.
Átvittem a cuccokat és szóltam Jessnek hogy Lisa ideköltözik.
-Szeretnétek egy szobában lenni vagy inkább külön-külön?-kérdeztem.
-Nekem mindegy! Lehetünk együtt is!-mondta Jess mosolyogva.
-Akkor ideteszem a cuccait és majd megoldjátok jó?
-Persze! Nem lesz gáz!
Hamarosan megérkezett Lisa is.
-Jess-sel egy szobában lesztek! De csak ha jó úgy neked!-mondtam.
-Persze! Jó lesz úgy! Köszi!-mondta Lisa és megölelt.
Elmosolyodtam és Niall kijött a szobából, mire Lisa felment.
-Miaz? Itt alszik Lisa?-kérdezte Niall.
-Valami olyasmi!-mondtam mosolyogva.-Ideköltözik!
-Hogyhogy?
-A szülei szerint csak nyűg a nyakukon!
-Uhhh...hát az nem lehet valami jó!
-Hát nem!-mondtam.-Kérsz enni valamit?
-Mi van itthon?
-Ömm.. mit szeretnél enni?
-Melegszendvicset?!
-Okés! Mindjárt csinálok!
Megcsináltam Niallnek a szendvicset, aztán csináltam a csajoknak hotdogot. Felvittem és beszélgettem velük egy kicsit. Nemsokára lejöttem és bebújtam Niall mellé az ágyba.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése