2012. október 11., csütörtök

76. rész-Szülés

Bevittek a szülészetre, Niall is jött a többiek pedig kint vártak. Ők csak akkor jöhettek be ha már vége van a szülésnek. Niall-t beöltöztették abba a kék cuccba ami megvéd mindent és mindenkit a baktériumoktól. Szerintem tökre fölösleges de mindegy. Belém pedig belémszúrtak egy érzéstelenítőt és valami fájdalomcsillapítót hogy amikor összehúzódások vannak ne fájjon. Mármint annyira! Az egyik orvos kiszúrta a burkot. Nem fájt mert az érzéstelenítőtől nem éreztem semmit. Egyre több összehúzódásom lett és már 7es skálán voltam ezért szóltak az orvosok hogy beindítják a szülést. Niall ott állt mellettem, köpenybe, maszkba, mindenben és fogta a kezemet. A szülésznő széthúzta a lábaimat és utasított hogy nyomjak amikor szól.
-10ig fogok számolni és addig tartania kell a nyomást!-mondta.
Bólintottam.
-Akkor kezdjük!-mondta.-1...2...3...4...5...6...7...8...9...10!
Erősen nyomtam és éreztem hogy az izzadságcseppek végigfolytak az arcomon.
-Jó! Nagyon jó! Még 3-4 nyomás és meglesz!-mondta.
Niall rámmosolygott én pedig szorítottam a kezét. Furcsálltam hogy nem sikoltott fel mert annyira szorítottam hogy szerintem nem volt vérkeringés a kezében.
-Figyelem!-kezdte a szülésznő.-1...2...3...4...5...6...7...8...9...10!
Nagyon fájt és nagyon erősen kellett nyomnom.
-És a harmadik! Valószínűleg már csak ez az egy kell!-kezdte.-1...2...3...4...5...6...7...8...9...10!
És ekkor egy hatalmas sírós hangot hallottam meg.
-Gratulálok! Kislány lett!-mondta a nő.
Nagyokat sóhajtottam, fájt nagyon de mégis iszonyatosan boldog voltam. Megszületett a kislányunk. Niall csak mosolygott és mélyen a szemembe nézett. Elvágták a köldökzsinórt és megtisztogatták a kicsit. Niallel megbeszélve a lányunk neve inkább Jessica Maura Horan lett.
-Uram! Meg szeretné fogni a gyerekét?-kérdezték Nialltől.
-Igen persze!-mondta Niall és elvette a babát.
Olyan édesek voltak együtt. Mosolyogva néztem őket. Niall ringatta a kicsit hogy ne sírjon és hamarosan el is hallgatott. Már most látszik hogy jó apa válik belőle.
-Szivem! Odaadjam?-kérdezte Niall.
Bólintottam. Niall átnyújtotta Jessicát.
-Szia picim!-mondtam és megpusziltam a fejét.
Ránéztem Niallre és elmosolyodtam. Ő visszamosolygott és aztán elvették Jessicát és elvitték a többi babához. Csináltak neki egy táblát amire a nevét írták.
Tehát...Jessica adatai..:
Teljes név: Jessica Maura Horan
Születési hely: London
Születési dátum: 2013. december 29. 3:45pm /15:45/
Apa: Niall James Horan
Anya: Dina Horan

-Szóval...mikor mehetünk majd haza?-kérdeztem.
-Hát minden rendben van tehát még ma este!-mondta a szülésznő.
-Köszönjük!-mondta Niall.
Ránéztem, megfogtam a kezét és mélyen a szemébe néztem.
-Miaz?-kérdezte mosolyogva.
-Semmi csak szeretlek!-mondtam és éreztem hogy megint mit fog mondani.
-Én pedig imádlak!-mondta, gyengéden megcsókolt és közben elnevette magát.
Már Abby, Danielle és Louis is bejöhettek.
-Na...mizu?-kérdezte Louis.
-Hogy hívják?-kérdezte Abby.
-Jessica.-mondtam.
-És anyu neve.-mondta Niall.
-Igen! Jessica Maura Horan.-mondtam nagy büszkén.
-Szép neve van!-mondta Dani.
-Köszi!^^-mondtuk Niallel egyszerre.
-Mikor engednek haza?-kérdezte Abby.
-Még ma este! Amúgy nem láttátok a kicsit?-kérdeztem.
-Nem! Csak egy bebugyolált valamit láttunk!-mondta Louis.
XD
Elküldtem Niallt hogy hozzon kaját mert mindenki éhes volt. Louis is elment segít Niallnek mert szegénykém nem tud annyi kaját idehozni. :'D Nemsokára visszaértek és megkajáltunk.

2 megjegyzés: